بِسْـــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ الرحيم

Sunday, November 21, 2010

Mencarut: Hobi atau Sesi Ekspresi ?

Tajuk pon dah nampak ciri ciri seorang Psychologist popiuler.
Ohmaigot, better cepat pergi sembah T-Square dan drawings balik.
Murka pulak Tuhan design, tak pasal terus praktikal semester dua nanti.


C.A.R.U.T. - Cursing, Abusing and Raping Used in Talking.*


*fuhh, terer jugak Melayu dulu dulu cakap Omputih.Carut pon asal dari Omputih.
Eh aku tak main main ni. Aku korek dari Wikipedia.
Ehhh, korang jangan jadi bodoh pergi double check kat Wiki pulak.


Hari ni aku rasa macam nak curse, abuse and rape perkataan.
Okay baiklah.bukan 'rasa macam'. memang ter-dah guna violence in language.
Rasa macam nak daki Gunung Everest pastu esok sambung K2 macam aku buat minggu lepas.
Oh memang, Spectra (yg kononnya milik tukang kebun aku) ada 10 biji kat rumah ni sekarang.
Sebab tu aku boleh travel sampai Paris sendiri..........bukan mimpi..BUKAN MIMPI !

Ini saki baki cerita kejadian pagi tadi:

Ibu: Eda ! BANGUN SUBUH !
Aku: Kalau ye pon teringin rumah besar, tak payah jerit. Bilik sebelah ja. (okay tertokok tambah.Biasalah, Melayu.)

*****Sekian, selimut lagi sedap dari sejadah*****




Hm.apa agaknya punca aku tak tenang sangat hari ni ha ?

No comments: