بِسْـــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ الرحيم

Thursday, December 17, 2009

Kalau bukan sebab K.Ngah, aku balik AS dgn polis

..................................................................................
TERIMA KASIH KAK NGAH.

...

..

.

dan abang Polis Scandal baru K. Ngah.

------------------------------------------------------------------------------
K. Miera :
weh, aku sedih x beli apa2 kat Carnival Mall td.
K. Pia : mak aku dah order pizza.kejap lagi hang kene makan tau.
Mimi : According to him, Im beautiful, incredible ~ lalala.
K. Ngah :
Yaya Pia kami makan satgi.

(Syaida jadi budak baik dok depan diam2 pakai seatbelt) *okay tipu.


*Weiuu Teneniau neniauuu.wee wee weeett.*

Syaida :
Bukan ngah.Bukan.Polis tu suruh orang sebelah ni yg berenti.Bukan kita.
Syaida :
.............. (kalut tarik seatbelt)
Syaida :
Okaaayy.Kita berenti.

K.Mira dan K. Pia :
Weh syaza hang buatpa syaza hang buatpa.(ulang 88 kali)
K. Ngah:
Weh mati weh.dah lah lesen aku mati ! Allah ! Lampu x bukak ! Takpa2, lesen dia x perasan kot.
Abg Polis 1:
Bak IC dan lesen.
K. Ngah : Nah.
Abg Polis 1:
Cik keluar kereta sekarang.Pergi bincang kesalahan kamu dgn Abg Polis 2.

*Tok Tok*

Abg Polis 1: Cik co-driver buka tingkap.Bak IC semua orang.Oh kamu adik driver ?
Syaida :
Yaya.
Abg Polis 1: Kamu tahu x apa kesalahan akak kamu ?
Syaida :
X bukak lampu ?
*sambil buat muka mcm nak jawab soalan kuiz bonus Roda Impian hadiah RM3000

Abg Polis 1:
Lesen dia mati tahu x ? MATI !
Syaida :
Ohh, mana saya taw.

*toktok*

Abg Polis 1:
Cik belakang buka tingkap. Ni baru pakai seatbelt ke ? Saya mata empat ni saya nampak tajam.
K. Mira : Eh dak aih.saya pakai lama dah.
Abg Polis 1: Ni Mira Maulat ni siapa ? Keturunan apa ni maulat2 ni.
K. Mira :
Saya saya. (bodoh polis ni taktau maula maulat ka?)
Abg Polis 1:
Maulat2 ni.Baru masuk Islam ke ?
K. Mira :
PANGG ! PUNGKOQ HANG ! *okay tipu lagi.

Temuduga diteruskan sampai 20 minit kemudian.
Agak2 aku kena sediakan resume dlm kereta.

Bila kena tahan takyah cakap banyak.Sumbat resume kat muka Abg Polis tu.


Abg Polis 2:
bla bla kena saman 600 bla bla lesen P balik bla bla.
K. Ngah :
Oh yaka.hik hik hik.ohh, hee.ahaha. hehehe.
(k.ngah buat macam takda tulang belakang.lembik leher.gedik gedik sikit)


5 minit passed.Semua naik kereta on the way rumah kak pia.
*tiit tiitt* (ee bunyi lucah fon kak ngah)
0124567890: "pandu hati hati.pastikan lampu dinyalakan.kalau ada apa2 beritahu ya"


Sekian masalah saman 600 selesai.

5 comments:

c-boz00 said...

pemandu wanita memang beruntung..

@Fr!^n@ said...

weyh...
nk juga gune kuasa yang sama...
tp.. maslahnye tak muke comel n segak cam hang pa bedua... orrhhh ber4... heheheh :P pape pun kem slam abg polis tersebut... weee

Akulah Shy. said...

kaklong: haa.bab2 nak kimslm tu tnya kak ngah.rajin msg tu ttiap mlm.;DD

cbozoo: beruntung pungkoq hangg ! hak kami di-violated taw x ?

shafri said...

xabeyh2.. jeles ngan org.. wakakaka

Akulah Shy. said...

shafri: jeles apa.i ada orlando bloom tggu kt ruma.xmaw aih abg2 polis ni.