بِسْـــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ الرحيم

Tuesday, August 25, 2009

Tarawikh ! Mercuunn ! Wah cunn nya dia !

Tarawikh ?
Tarawikh ??
Tarawikh ???
HAHA .

Dengan BANGGLA nya aku mengaku aku tak p trawih lagi tahun ini.
oh.ya.lupa nak wish, SELAMAT HARI RAAA... MADAN.
HAHA . u ol mesti ingat aku nak ucap raya kan kan?
tak pon? eei.tipu tipu.mesti telintas jugak kan?
tak jugak ? eh.kan dah kurang pahala puasa tu.
sikit pon tak? heish.dah nak habis pahala puasa tu.
aku yg tipu? huh.habis terus lah pahala puasa u ol sebab menipu.
aku fitnah? okeoke.dah setop.

bila cakap raya dan puasa, teringat mercun.
tahun ini dah kurang dengar bunyi mercun.
Mercun ?

Mercun ??

MERCUN ???

Bagi budak-terlebih-bandar-over-NewYork tu, Mercun bukanlah Singkatan utk "Mak Jelun yg cun terjun Pantai Jepun sampai lencun" oke ?

selalunya dulu zaman kegemilangan aku tu,
1st day puasa dah keluarkan "THE ULTIMATE";
MERIAM BULUH.
MARIAM ? eh bukan.meriam.
kesian jiran aku nama mariam tu selalu kena ejek.
oh.no no.aku x ejek dia naih.
eh.janganlah buat muka-angkat-kening camtu.betuul aku x ejek.

Ekcheli, mana ada meriam buluh.
mercun Rocket ada lah.
Mercun papan.
Mercun mancis.
Mercun Bola.
Mercun Naga.
Mercun Panadol n Lalat pon ada.
Mercun BAWANG. Ala, u ol pon ada main mercun bawang kan.Tak mengaku pulak.
p/s: belilah Syampu Ba Wang.1 syampu, 1 Malaysia.

PESANAN INI DITAJAKAN KHAS OLEH KICAP LEMAK MAK LEMAN.

Sesiapa bernama Leman, jangan sedih.Nama anda Sangat UNIVERSAL.

NAK UPLOAD GAMBAR BUDAK MAIN MERCUN DAN SUASANA TARAWIKH YANG SANGAT CANTIK TERAMAT TAPI
BLOGGER TIBA2 BUAT MOOD BEBAI KAT AKU.

4 comments:

ah bu said...

eeiii..
org xpose..
mane leh men mercun..
hahaha..

Akulah Shy. said...

awak2.di bulan yg baek ni, xbaek fitnah org.dosanya bganda ganda

Nur Syaza Azrudin said...

hang belajaq mana bulan posa dosa berganda? pahala aku tau la beganda.

pi laaaaa terawikh tuuuuh.abih ibu tak larat pi,ang p la ngan mimi.ha sudah,jgn dk buat pi terawikh sebab nk usya jejaka2 tampan beriman ke masjid.

Akulah Shy. said...

heish . habiss, dah ibu nak menantu warak ortodox kann,