بِسْـــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ الرحيم

Sunday, June 26, 2011

Ramalan: RM700+ lesap !

PUNCA HIDUP TAK TENANG.

Ramalan cuaca hari ini: Eclipse sepanjang hari.
Eclipse Luna haritu aku ada dekat bulan. Tu pasal aku tak payah tunggu pukul 3.30 pon dia dah tubik.
Sebab aku p tunggu pukul 1.30. *harem siapa tipu aku cakap 1.30*
19 tahun hidup sekali pon tak pernah tengok Ecplise. Twilight punya Ecplise lagi aku malas nak sentuh.
Hari2 Abang Robert ai tidur dengan ai.

Ramalan Masa Hadapan:
Dapat Bvlgari Rose Essential or Lola Marc Jacobs as advance Birthday Present
Dapat Baju Baru from Russia. HikHikHikHik *gelak dia macam nak bagi penampaq*

Ramalan Masa Silam:
Baju kena curi, total loss RM700 + Ni yang aku malas sebut, kan dah nak naik angin lagi sekali.
Memang wa beli baju kasi lu pinjam tak mintak permission & konfem tak pulang.
Ni semua salah Jabatan Pendidikan Kedah.
Kalau dari high school kau bagi aku sekolah asrama, mesti aku tak end up jadi orang bodoh tak reti duduk hostel.
Ini memang bukan salah aku.
Dari lahir Ibu basuhkan baju, sidai sebelah rumah, tak pernah pun hilang. Salah aku kaaaah ??
Call ibu menangis sampai tak boleh nak cakap.
Itu baru baju, kalau kasut ? Tak sambut Raya lah aku tahun ni.

No comments: