بِسْـــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ الرحيم

Sunday, July 26, 2009

AKU NAK EMO SAT !!

"Mr.T" was a big misteak.eh.steak pulak.MISTAKE dlm hidup aku.
tp aku x menyesal lah kenal dia.atleast pernah buat aku hapy sat.
Then Mr.N arrive at my "doorstep" (pintu hati lah konon) HAHA.
speaking speaking.LEMAO LEMAO.
Aku pulak jenis cepatt cair nan laki yg buat muka baik ni.
Tips: Nak ngorat aku ? Buatlah muka BAIK.(ceh) ;D
Konon takmau dah.tapi Mr.N punya lah baik, caring, gentleman, lembut n blablabla.

[sila sambungkan sendiri sumpah seranah anda]
Hampa semua pun takmau dgr aku mengarut banyak2 kan.
Ambil Nota: Lembut disini bukan MakNyah.Saya ulangi.ehem.ok.tak ulang dah.


Long story short, (acece) oh.hampa kata kat aku speaking noh.ROFEL ROFEL.
Ntah bila dlm masa x sampai 2 minggu aku SUKA dia.SUKA saja oke.
Tapi tiba2 dah TER-cinta pulak.TER oke.TER.tak sengaja.hilight TER tu.
siap letak merah lagi tu.kalau cakap sengaja jugak taktau lah.hampa rabun kot.
eh wah.
Suddenly, suddenly i see.why the hell it mean so much to me.lala ~
oh.okeoke.sory TERnyanyi.TER oke.maklumlah suara syahdu.ai taw u ol pon nak dengar.;D
Credits to KT Tunstall OST Ugly Betty.9.30-10.30 mlm selasa di 8tv.

PESANAN INI DIBAWAKAN KHAS OLEH MEDIA TERIMA.

yaya.okeoke.masuk balik.nak dijadikan cerita sedih,
suddenly (nak nyanyi lagi? okeoke.takpayah.) dia takmau contact aku lagi.
KONON NYA,
dia baru realize something, if u just realize what i just realize lala ~
YAA . BAIKLAH aku tak menyanyi lagi.

ntah ntah laki dlm dunia ni dh pakat kott.

p/s: Aku dah edit post ini.Perkara ini terlalu memalukan bagi aku.HAHA.

6 comments:

ah bu said...

hye.. slm knal..
my name Mr. Double N.
ngahahahaha...

Akulah Shy. said...

=.=''' ahbu, Mr Double N ka Mr. M&M.;DD
bule bknln Mr Double Enn.

ah bu said...

mr eminem.
huahuahauhaua...

Nur Syaza Azrudin said...

ni apa kiamat bercinta2 time skolah ni???
balik umah cpt aku nk sebat! [fuhh..rhymes]

Akulah Shy. said...

=.=''' ades.abes kntoi.[fuhh rhymes jugak tu] ;D
alah, monkey love.;D

ah bu said...

ad kakak yg chomey yeh.
hahaha.